Тьюторинг як вид освітньої підтримки
Ефективним методом у подолані освітніх втрат є тьюторинг - особливий вид освітньої підтримки, що може бути реалізований у формі індивідуальних сесій або занять у малих групах, під час яких професійний викладач-тьютор здійснює активну взаємодію з учнем.
Концепція академічного тьюторингу, яка застосовується в проєкті «Освітній суп» від ГО «Навчай для України», була розроблена на основі польської моделі тьюторингу Collegium Wratislaviense та адаптована до українського контексту Міжнародною академією тьюторингу спеціально на замовлення громадської організації «Навчай для України».
Куп’янський ліцей № 1 є учасником проєкту «Тьюторинговий Catch-up» в межах проєкту « Освітній суп» від ГО «Навчай для України» за підтримки міжнародної гуманітарної організації «Save the children», який триватимє до грудня 2024 року. Метою проєкту є мотивація дітей до навчання, підвищення академічної успішності учнів і подолання прогалин у їхніх знаннях.
У липні 2024 року вчителька української мови та літератури Куп’янського ліцею №1 Рябих Світлана Сергіївна пройшла тренінг «Тьюторинговий Catch-up» і отримала відповідний сертифікат. Наразі упроваджує здобуті знання на уроках української мови та літератури з метою подолання освітніх втрат.