ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Виконавчий комітет Куп’янської міської ради, проспект Конституції, буд.3, м. Куп’янськ, Харківська область, 63701, ЄДРПОУ 04058812, юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пам’ятна медаль «За визволення та оборону Куп’янської територіальної громади» в комплекті Код ДК 021:2015 18530000-3 — Подарунки та нагороди
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-15-010372-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Придбання замовником товару даного виду здійснюється відповідно до потреб замовника з метою для проведення заходів по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку Куп’янської територіальної громади.
4.1. Детальний опис предмета закупівлі:


4.2. Місце поставки: 63701, Харківська область, м.Куп’янськ, пр-т Конституції, буд. 3.
4.3. Строк поставки: з дати укладання договору до 15 серпня 2025 року. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару.
4.4. Передача Товару від Постачальника Замовнику здійснюється за видатковою накладною, в якій Сторони зазначають найменування Товару, що постачається, кількість в одиницях вимірювання, ціну Товару та загальну вартість Товару, що постачається. На загальну вартість Товару нараховується ПДВ за ставкою, встановленою чинним законодавством України, якщо Постачальник є платником податку на додану вартість. Датою отримання Замовником Товару за відповідною видатковою накладною є дата проставлена у такій видатковій накладній представником Замовника в день фактичного отримання Товару.
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби прогнозованих обсягів використання палива протягом 2025 року.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: Обсяг закупівлі розрахований з кількості та вартості Товару. Загальна вартість закупівлі – 166 266,67 грн. (сто шістдесят шість тисяч двісті шістдесят шість гривень 67 копійок), з урахуванням ПДВ.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін, на підставі даних ринку та отримання цінових пропозицій, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було направлено 3-ри письмових запита цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам. Отримано три комерційні пропозиції від ФОП Клочко О.В., ФОП Грушев Є.Ю., ФОП Тарабанова А.Ю..
Для розрахунку очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін, всі ціни, отримані з вищезазначених джерел інформації, приведені до єдиних умов, враховуючі умови поставки, умови оплати тощо:
Очікувану ціну закупівлі визначаємо, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
Цод = (178 000,00 + 173 000,00 + 147 800,00) / 3 = 166 266,67 грн.
Загальна вартість закупівлі становить 166266,67 грн
7. Процедура закупівлі: Застосовується процедура відкритих торгів (з особливостями).
Уповноважена особа Світлана РОТЕНБЕРГ
