Надання адміністративних послуг
На початку 2022 року у громаді забезпечено ефективну роботу Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Куп’янської міської ради. Працює структурний підрозділ та здійснювався прийом громадян та робота віддалених робочих місць адміністратора у смт Ківшарівка, смт Куп’янськ-Вузловий, Пристінському старостинському окрузі, запроваджено надання послуги «Мобільний офіс».
В ЦНАП забезпечується робота щодо надання адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна» та «єдиного офісу», центр об’єднує представників адміністративних органів, адміністраторів ЦНАП, державних реєстраторів, представників інших органів, підприємств, організацій та установ. Для забезпечення належної взаємодії всіх учасників у ЦНАП працювало 10 адміністраторів.
У громадян є можливість зручно отримати 422 послуги: адміністративні послуги органів місцевого самоврядування та територіальних органів державної виконавчої влади (в тому числі послуги соціального характеру).
Після деокупації громади послуги надаються в обмеженому режимі з урахуванням безпекової ситуації, працює 3 адміністратора, які забезпечують задоволення основних запитів населення.
З метою відновлення діяльності ЦНАП та покращення якості надання адміністративних послуг у 2023 році заплановані наступні заходи:
-
запровадження нових підходів до сервісного обслуговування населення з надання адміністративних послуг на території громади;
-
організація територіальних підрозділів і віддалених робочих місць адміністраторів ЦНАПів у смт громади;
забезпечення загального методологічного супроводу та підтримки діяльності ЦНАПу громади;
організація дистанційного навчання для посадових осіб, керівника та адміністраторів ЦНАП щодо забезпечення їх ефективної роботи; -
підвищення рівня ресурсного забезпечення Центру, у тому числі шляхом залучення коштів державного бюджету у вигляді субвенції на розвиток інфраструктури ОТГ, коштів Державного фонду регіонального розвитку, а також співпраці з міжнародними програмами й проєктами, громадськими об’єднаннями;
-
збільшення видів послуг у ЦНАП, у тому числі комплексних – за принципом «Життєва ситуація»;
розвиток каналів доступу та створення на базі робочих місць для громадян з метою організації навчання та безпосереднього доступу до електронних сервісів; -
сприяння у розробленні порталів відкритих даних органів місцевого самоврядування з їх подальшою інтеграцією до Єдиного державного вебпорталу відкритих даних;
-
розширення доступу до інформації про діяльність органів місцевого самоврядування громади та надання змоги безпосередньої участі як інститутів громадянського суспільства, так і громадян у процесах прийняття управлінських рішень;
сприяння міжнародній співпраці в галузі інформатизації, е-урядування та е-демократії; -
організація навчання фахівців та органів місцевого самоврядування з питань цифрових навичок та компетенцій, а також впровадження електронних сервісів.