Поновлення даних квартирного обліку
Згідно зі статтею 36 Житлового кодексу України, пунктом 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Україні, щороку в період з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані.
Виявлені зміни вносяться до облікових справ громадян і книгу обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання житлових приміщень.
Відділом власності Виконавчого комітету Куп’янської міської ради проводиться поновлення даних та перереєстрація громадян, які були взяті на квартирний облік до початку повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України 24.02.2022 року.
Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для актуалізації позачергової, першочергової та загальної квартирних черг та будуть сприяти прозорому обліку таких громадян.
Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами документів, а саме:
1). Копія паспорта громадянина України;
2). Копія ідентифікаційного номера;
3). Довідка про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї (за формою Додаток 13 до Правил реєстрації місця проживання);
4). Довідки про перебування заявника та членів його сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи;
5). Документи про наявність пільг (за наявності);
6). Акт обстеження житлових умов;
7). Копія свідоцтва про шлюб;
8). Копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;
9). Відомості з державного реєстру прав на нерухоме майно;
10). Копія договору найму житла (за наявності).
Прийом документів проводиться до 31 грудня 2024 року за адресою: Харківська обл., м. Харків, вул. Михайля Семенка 6, приміщення «Центру підтримки куп’янчан», вівторок та четвер з 9:00 до 12:00.
Нагадуємо про обов’язковість щорічного проходження зазначеної перереєстрації документів.