Про методичні форми роботи професійного розвитку педагогічних працівників ЗЗСО Куп’янської територіальної громади у 2024/2025 навчальному році
З метою підвищення ефективності реалізації Концепції «Нова українська школа», впровадження сучасних методичних форм професійного розвитку педагогічних працівників, упорядкування організації методичної діяльності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти Куп’янської територіальної громади у 2024/2025 навчальному році, згідно з напрямами основної діяльності, що визначені Положенням про комунальний заклад «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Куп’янської міської ради Харківської області», Стратегії розвитку Центру, з метою оволодіння педагогічними працівниками новітніми, методологічними й теоретичними відкриттями відповідно освітніх трендів, надання практичної допомоги освітянам у підвищенні педагогічної майстерності організовано методичну роботу з педагогами на диференційованих засадах за відповідними формами:
- Педагогічний клуб для педагогічних працівників
- Методичний дискусійний клуб для асистентів вчителя
Педагогічний клуб є інноваційною формою методичної роботи з педагогічними працівниками, роботу якого спрямовано на реалізацію творчого потенціалу, пошук ефективних шляхів організації освітнього середовища з урахуванням освітніх трендів сучасності.
Мета діяльності педагогічного клубу – реалізація індивідуальної освітньої траєкторії членів клубу - педагогічних працівників різних категорій на основі вивчення освітніх трендів, інноваційних педагогічних технологій, стимулювання розвитку творчого потенціалу педагогічних працівників, зростання внутрішньої мотивації до самоосвіти та саморозвитку, прагнення до досягнення успіху у всіх сферах життєдіяльності.
Місія педагогічного клубу – стимулювання професійного інтересу, сприяння формуванню професійного запиту педагогічного працівника та його задоволення для вдосконалення педагогічної практики (особистісного професійного розвитку).
Завдання педагогічного клубу:
1. Створення інформаційно-освітнього середовища професійного розвитку педагога різними способами.
2. Створення методичного віртуального кабінету, залучення зовнішніх ресурсів для участі у методичній роботі, активізація візуальних ресурсів для задоволення професійного інтересу педагогів та вдосконалення ними власної педагогічної діяльності.
3. Підвищення рівня загальнодидактичної і методичної підготовки педагогів, забезпечення засвоєння і використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання і виховання здобувачів освіти.
4. Організація обміну досвідом успішної педагогічної діяльності та пропагування нових підходів до організації освітньо-виховного процесу.
Принципи роботи педагогічного клубу:
1.Педагогічна співпраця усіх членів клубу (педагогічних працівників);
2. Робота в режимі довіри, доброзичливості;
3. Творча атмосфера, стимулювання творчої активності;
4. Принцип «Я-повідомлень» у спілкуванні.
Зміст діяльності педагогічного клубу визначається в Програмі засідань клубу, яка погоджується в установленому порядку. Зміст роботи має переважно інформаційно-консультативне, психолого-педагогічне, методичне, фахове спрямування. Тематика засідань обумовлюється завданнями, змістом та основними напрямками діяльності клубу.
Педагогічний клуб діє протягом одного навчального року з постійним складом членів.
« повернутися до розділу «Відділ освіти Куп’янської міської ради»