ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне вик
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Виконавчий комітет Куп’янської міської ради, проспект Конституції, буд.3, м. Куп’янськ, Харківська область, 63701, ЄДРПОУ 04058812, юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): бензин А-95 Код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-07-006267-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Придбання замовником товару даного виду здійснюється для забезпечення належних умов роботи працівників та безперебійного функціонування установи.
№ п/п | Найменування товару | Одиниця виміру | Кількість |
1 | Бензин А-95 | літр | 6550 |
1. Талони повинні бути номіналом 2,5,10 та 20 літрів, мати термін дії не менше одного року з моменту їх отримання.
2. Поставка талонів Замовнику здійснюється протягом одного календарного дня з дня отримання Постачальником Заявки в порядку, визначеному Договором за адресою: 63701 Україна, Харківська обл., м. Куп’янськ.
3. Відпуск нафтопродуктів Замовнику здійснюється на АЗС за талонами. Заправка транспорту здійснюється відповідно до потреб Замовника.
4. Учасник, відповідно до письмової заявки Замовника, у разі необхідності (обмін талонів старого зразку, закінчення терміну дії, пошкодження, тощо) забезпечує протягом семи робочих днів безкоштовний обмін талонами рівнозначного номіналу без врахування коливання ціни, як протягом дії Договору так і впродовж не менше одного року з дня закінчення терміну дії талонів).
5. При появленні Замовником дефектів талонів, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики нафтопродуктів – Учасник повинен замінити в асортименті та кількості вказаній в письмовій заявці Замовника.
6. Учасник забезпечує можливість отримання Товару Замовником на власних/ орендованих / партнерських АЗС, розташування яких має відповідати наступним ознакам:
- наявність власних або орендованих або партнерських АЗС в межах Харківського району. Зазначені АЗС будуть використовуватися для заправлення транспортних засобів, що знаходяться у відряджені;
- кількість АЗС Учасника (власних або орендованих або партнерських) в Харківському районі (м.Харків включно) повинна бути не менше 2 (двох) одиниць;
- кількість АЗС Учасника (власних або орендованих або партнерських) в Харківському районі (м.Харків включно) повинна бути не менше 2 (двох) одиниць; наявність АЗС на ділянці «Куп’янськ – Харків» траси Е40 М03 дорогами загального користування з урахуванням дорожньої розмітки та правил дорожнього руху. Зазначена АЗС буде використовуватися Замовником для задоволення своїх поточних потреб усіма видами пального, які зазначені Замовником в специфікації,
7. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
8. Якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства виробника і підтверджується Сертифікатом відповідності підприємства – виробника. Підтвердження якості з боку Учасника є паспорт технічного контролю (якості) нафтопродукту на відповідність вимог ДСТУ, який Учасник разом із Сертифікатом (копія) надається Замовнику на кожну партію товару, що постачається. Учасник повинен надати у складі пропозиції у сканованому вигляді копію, завірену мокрою печаткою* Учасника, Сертифікату відповідності підприємства – виробника на та Паспорту технічного контролю (якості) на відповідність вимог ДСТУ.
9. Ціна товару включає витрати з транспортування до місця призначення, страхування, навантаження, розвантаження, податків і зборів, необхідних платежів, що сплачуються та мають бути сплаченими Замовником, згідно із Законодавством України, у тому числі які доручатимуться для виконання третім особам.
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби прогнозованих обсягів використання палива протягом 2025 року.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: Обсяг закупівлі був розрахований з кількості та вартості Товару. Загальна вартість закупівлі – 366341,50 грн (триста шістдесят шість тисяч триста сорок одна гривні 50 копійок), з урахуванням ПДВ.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін , на підставі даних ринку, загальнодоступної інформації про ціни в мережі Інтернет, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках).
Очікувану вартість даної закупівлі розраховано з урахуванням коливання ринкових цін на пальне та моніторингу актуальних цін на АЗС в межах Харківської області.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено методом множення планового обсягу на середню вартість.
Відповідно: Середня ціна на бензин А-95 станом на 06.01.2025 по Харківській обл. згідно сайту Мінфін https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/harkovskaya/ склали 55,93 гн/л
Отже: 55,93 грн *6550,0 л = 366341,50 грн
7. Процедура закупівлі: Застосовується процедура відкритих торгів (з особливостями).
Уповноважена особа Світлана РОТЕНБЕРГ